Du skal reklamere inden rimelig tid efter, du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for at være rettidig.
For at lette sagsbehandlingen henstilles der til at udfylde formularen under "Reklamation", samt at kontakte kundeservice på info@engrospriser.dk eller på tlf. 70702565 og oplyse at du har en reklamation, hvorefter det videre forløb aftales.
Hvis du vil returnere en stor eller en sårbar vare, der kræver en forsigtig transport, bør du altid ringe til engrosPriser ApS kundeservice på 70702565 og få oplysninger om hvordan og hvortil reklamationsvaren skal leveres. Det er ikke muligt at aflevere varen personligt på vores adresse.
Du kan kræve, at vi afhjælper manglen eller leverer en ny mangelfri vare, hvis forudsætningerne for ombytning er til stede. Dette forudsætter, at reklamationen er berettiget og at afhjælpningen eller omleveringen ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for engrosPriser ApS. Det kan ske, at reparatøren f.eks. konstaterer, at der alligevel ikke er fejl i varen. I sådanne tilfælde vil du blive faktureret for forgæves teknikertid samt udgifter til fragt. Du vil modtage en mail herom inden afsendelsen, for godkendelse af opkrævningen.
NB - Oplys altid serienummeret
Det er kundens ansvar at notere varens serienummer (såfremt at varen er født med et sådanne) ved modtagelse af varen, da engrosPriser ApS desværre ikke kan være behjælpelig med at fremskaffe dette på et senere tidspunkt. Serienummeret skal altid oplyses ved reklamationssager, da nummeret er vigtigt i forbindelse med servicesager. I de tilfælde hvor serienummeret er blevet slidt af, er det ikke engrosPriser ApS ansvar at fremskaffe nummeret.